2012. július 10., kedd

Sziasztok!



Hosszú idő után megint itt vagyok, igaz, most is csak egy „élménybeszámolóra”.
Tudjátok az év elejei haláleset után úgy gondoltam, rosszabb már nem jöhet. Hát erre bizony alaposan sikerült rácáfolnom.
A családom szerint nekem valami igen dolgos és vasakaratú őrzőangyalom lehet, akit alaposan sikerült megdolgoztatnom május elején. A dolog úgy kezdődött, hogy esküvőn voltunk Salzburgba, onnan tartottunk hazafelé amikor jött… (szokás szerint)… egy kamion.
Naná, hogy az én oldalamon, és naná, hogy nem is került ki bennünket.
Ezúttal nem úsztam meg olyan „könnyen” mint ezelőtt, azóta is az egészségügy vendégszeretetét élvezem, még legalább két hétig. Ha minden jól megy. Ha nem, akkor tovább.
Szóval a kamion jött, ezúttal jobbról, a párom vezetett, én az anyósülésen bóbiskoltam. A sofőr meg a saját kis kabinjában, abban a többtonnás monstrumban.
Pozitívum, hogy mivel nem voltan ébren nem emlékszem semmire, negatívum, hogy ez az állapot elég sokáig tartott.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a veséim, amikkel már volt gond az előző baleset miatt megúszták, sőt úgy nagyjából a belső szerveim is. Igaz pár bordám eltört, de az állítólag a légzsáktól. Van viszont ami nem járt ilyen jól, például a jobb kezem. Szilánkosra tört a könyököm és az alkarom, eddig kétszer műtötték, és szerdára vagyok kiírva a harmadikra. Mondanom se kell, jobbkezes vagyok, így az, hogy nem tudom használni eléggé megnehezíti az életem. Annak, hogy olyan sokáig nem jelentkeztem mégse ez a legfőbb oka. Mint írtam elég sokáig aludtam, lévén a másik dolog ami sérült az a fejem volt. Szerencsére elég keménynek bizonyult, de a hatalmas ütés és a koponyaműtét miatt, mert bevérzett az agyam, több mint két hétig mélyaltatásba voltam, utána meg nem igazán akaródzott felébrednem.
Összesen 5 hetet húztam le Ausztriában, utána úgy ítélték meg, hogy már szállítható vagyok. Azóta az itthoni ellátást élvezem, hát nem mondom, ez nem annyira kényelmes. És ennek semmi köze a nővérekhez, vagy az orvosokhoz, mert velük semmi bajom az égvilágon. De felszereltség és főleg a koszt!!!
Persze a balesetemnek vannak „pozitívumai” is, ne gondoljátok, hogy elment az eszem, érezzétek az iróniát a szavaim mögött. Például mostanában nem kell félnem az elhízástól, lévén nem érem el az ötven kilót se. Aztán nem kell költenem egy darabig fodrászra, mert hajam ugye egy szál se. Leborotválták az egész fejemet. Oké, annak a látványa eléggé sokkolt, és sokkol még most is, ha meglátom a tükörben. És… mivel az orrom oly mértékben zúzódott, hogy a lélegzésre nem igazán volt alkalmas kaptam egy újat. És be kell vallanom, az még tetszik is. A fájdalom alatt amíg gyógyult, meg úgyis aludtam, szóval még azt is megúsztam.
Nos ennyi lenne a helyzetjelentés. Ezt a nem egészen egy oldalnyi szöveget két nap alatt sikerült bepötyögnöm a gépembe, végre velem lehet, mert bal kézzel két ujjal elég hosszadalmas folyamat. És most, hogy sikerült eljutottam odáig, hogy ígéretük szerint ma délután a húgaim becsempészik a mobilnetjüket, az egyik figyel én meg gyorsan próbálom felrakni a blogra az irományom. Remélem sikerül. Fejezet is várható a héten, egy van készenlétbe, már javítgatom, de annak még kell egy-két nap, és az is, hogy újra nethez férjek. Állandóan ugyanis nem hagyhatják itt, már a laptopért is közelharcot kellett vívnom, és bevetni mindent.
Hát ennyi lenne, köszönöm mindenkinek aki aggódott értem, legfőképpen Bobbynak, aki e-mailben is próbálkozott, és továbbította a chatbe írt érdeklődéseiteket. Bevallom, nagyon jólesett, bár amikor olvastam hiányoltam pár embert, akikre titkon számítottam, de ez van, úgy látszik a történetem elveszette az érdeklődésüket.
Na jó, fáradok, lassan jön a vizit, úgyhogy pár nap és újra jelentkezem.
Dicta

11 megjegyzés:

  1. Elég fájdalmas lehetett, ezért csak kitartást küldök, tudod, kisujj fel, mint a Spongya Bob-ban. Mindig ezt mondom, de nekem még csak a matekvizsgánál jött be.
    A másik pedig természetesen az hogy jobbulást, nem kell sietni, hidd el mi - legalábbis én mindenképpen - megvárunk:)
    Puszi, NS

    VálaszTörlés
  2. szia ez szörnyű lehetett jobbulást és kitartást nyugodj meg megvárunk én napi szinten lesek fel van-e infó rólad
    puszy

    VálaszTörlés
  3. Még jó, hogy odafent vigyáznak rád. Gyógyulgass csak, akár a világ végéig is várnánk rád.
    Jobbulást!!!
    Puszi Rennie ♥

    VálaszTörlés
  4. szia :)
    bocsi, hogy csak most írok, de volt egy pér gond a családban, örülök, hogy már gyógyuló félben vagy és abban is biztos vagyok, hogy az ausztriai kórházban nem lennél 50 kiló :)
    remélem gyorsan fogsz gyógyulni(nem a blog miatt), légy jobban és élvezd az életet
    pusszancs

    VálaszTörlés
  5. Sok-sok kitartást! sok pozitív energiát, hogy mielőbb meggyógyulj!
    jobbulást!!!

    Puszi,
    ZoÉ

    VálaszTörlés
  6. Szia Dicta!

    Minden nap benéztem, hogy van-e valami hír rólad, és igazán elszomorodtam, amikor Bobby írt a chat-be. Téged valaki odafent tényleg nagyon szerethet, komolyan szerintem ez már csodával határos dolog...
    A hozzáállásodért pedig hihetetlenül irigyellek, miközben olvastam döbbent arcomra sikerült mosolyt csalnod néhányszor. És leírom én is, mint többiek, hogy remélem hamarosan rendbe jössz.

    Nem tudom emlékszel-e még rám, akár igen, akár nem, sok puszi (és még annál is több pozitív energia): Szanduss

    VálaszTörlés
  7. Szia jobbulást ,én minden nap benézek az oldaladra ,igaz én se írtam hogy miért nem írsz valami megérzés volt hogy biztos valami történt azért nem írsz de háborgatni nem akartalak /,én mondjuk lelki dologra gondoltam a halál eset miatt /de hogy megint baleseted volt a chatbe láttam olvastam hát mit mondjak írjak biztos van egy őrangyalod .... kitartás sok puszi BÖbe

    VálaszTörlés
  8. Drága Dicta!
    A múltkori után megint... Igaza van a családodnak, az Őrangyalod nagyon nagyon vigyáz rád. Meg talán a papád is. Én is mindig úgy gondolom, hogy anyu vigyáz rám fentről, szóval talán a papád "keze" is benne van. És hihetetlen, hogy még ezek után is megőrizted a humorodat. Elképesztő lelkierőd van! Le a kalappal előtted!!!!
    Párod hogy van, neki nem lett baja?
    És habár nem adtam hangot aggodalmamnak, és az utóbbi időben nem is olvastalak, mert alig van időm a gép elé ülni, gondoltam rád sokat, és reméltem, hogy nem valami ilyesmi van a háttérben.... Sajnos tévedtem :(
    De úgy látszik, Te mindent kibírsz :) További kitartást és tengernyi sok erőt kívánok neked!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi,
    Lylia

    VálaszTörlés
  9. Szia

    Örülök, hogy jobban vagy. Tényleg lehe valaki aki nagyon szeret odafenn és ennyire vigyáz rád.
    Mint a mágnes úgy vonzod a bajt, remélem több minden nem törénik veled.
    Remélem a párod is szerencsés vlt és nem lett komolyabb baja.

    Bocsi, hogy mostanábn nem írtam, de az egyre növekvő pocakom miatt kicsit kényelmetlen leülni a géphez.

    Jobbulást és kitartást.
    puszi
    Titti

    VálaszTörlés
  10. Hello!

    Örömmel látom, hogy sikerült jelentést tenned, ez azt jelenti, hogy már tényleg jobban vagy – még ha két napodba is telt, hogy bepötyögd ezt.
    Tisztelem és becsülöm a hozzáállásod, az energiád és az erőd, hogy még mindig képes vagy pozitívan látni a világot – már amennyire ebben a helyzetben ez lehetséges.
    Remélem, gyorsan nő a hajad, biztosan murisan nézel ki kopaszon :) Egyszer nekem is leborotválták egy műtét miatt – bár nem az egészet – és mondhatom, borzalmasan néztem ki, de szerencsére gyorsan nőtt.
    Az őrangyalod vigyázhatna rád jobban is, biztos ő is elbóbiskolt, amikor szundikáltál, de kérd meg, hogy túlórázzon! Az angyaloknak tutira nem kell aludniuk, ne lustálkodjon, hanem térítse el a közeledből a kamionokat!
    De mint ahogy a nagyok mondják: Ami nem öl meg, az erősít. Úgy gondolom, ez rád valóban igaz, ezt bizonyítja, hogy két ilyen baleset után is képes vagy ÉLNI – így, csupa nagybetűvel.
    Tényleg nagyon örülök, hogy jobban vagy, és annak is, hogy képes vagy olyasmivel törődni, mint egy újabb fejezet.
    Talán emlékszel, hogy az előző baleseted után is azt javasoltam, hogy írj, ha ez tud lekötni, most sem tudok mást ajánlani, és nem is tudom elképzelni, hogy egy kórházban mivel mással üthetnéd el az időt – már az alváson kívül.
    Úgy tűnik, neked az írás komolyan fontos része az életednek, és örülök, ha ez is segíteni fog a gyógyulásodban.

    Jobbulást és finomabb kosztot, kedves nővéreket kívánok.

    Szeretettel:

    Bobby

    VálaszTörlés
  11. Drága Dicta!
    Örömmel olvasom, hogy jobban vagy. Nagyon aggódtunk érted! :) :(
    Annak ellenére amiket átéltél a beszámolód nekem most is pozitív hangulatban jött le. Ezért csodállak :)
    Nekem is nemrégiben közeli ismerőseim szenvedtek autóbalesetet és nem volt szívmelengető látvány......:(
    Remélem a párod is jól van, és nem szenvedett maradandó károsodásokat.

    A fejit izgatottan várom, bár ráér, a lényeg, hogy jobban legyél. :)

    Puszi:
    Ada

    VálaszTörlés