2012. december 17., hétfő

Sziasztok!

Hát megint itt vagyok. Kicsit félve gondolok arra, hogy van-e vajon még, aki ezeknek a soroknak örül, vagy egyáltalán elolvassa. Bízom benne, hogy igen.
Bevallom őszintén, nem véletlen, hogy pont most ezen a napon, ebben az időpontban jelenik meg a bejegyzésem. Direkt időzítettem így. 
(Vagy legalábbis nagyon remélem, hogy jól csinálom, és az fog történni amit szeretnék.) Pontosan négy hónappal ezelőtt kértem a türelmeteket, mert időre volt szükségem.
Lehet, hogy voltak akik kevesebbre számítottak, őszintén szólva én is közéjük tartozom. Azt hittem könnyebben megy majd, előbb új erőre kapok, de aztán így alakult.
Köszönöm a bíztató megjegyzéseket, az együtt érző üzeneteket, e-maileket, és azt is, ha valaki nem reagált semmit. Előbbiek arra ösztönöztek, hogy szedjem össze magam, utóbbiak pedig azt sugallták, hogy tiszteletben tartjátok, hogy ideiglenesen gondjaim akadtak.
Gondok.
Hát ez elég semmitmondó szó arra, amin keresztülmentem. A fizikai javulás jóval beelőzte a mentálist, de azt hiszem most már mindkettőben biztos eredményeket tudok felmutatni. Lassan ment, de nem bánom. Volt időm.
Legfőképpen időm volt, mert kedvem az a legtöbbször semmihez. De van egy szerető családom, nagyszerű barátaim, és egy olyan férfi, aki bizonyította mennyire szeret.

Úgyhogy már jól vagyok.

Még mindig nem dolgozom, és ezáltal rengeteg a szabadidőm. Próbálok megerősödni, ebben segít a zumba. A zenét mindig is imádtam, úgyhogy most egy kis mozgással társítva tökéletesen kikapcsol. (És egyben kikészít, mert egy-egy edzés után van, hogy úgy kell összekaparni a padlóról.)
Egy ideje már kacérkodom azzal, hogy írni kéne, bevallom ezt a fejemben mindig úgy fogalmaztam meg, tartozom ennyivel Nektek, hogy befejezem a történetet. (Nem, ez még nem történt meg.)
Mivel közelednek az ünnepek eszembe jutott valami. Eddig mind a két „közös” karácsonyunkra, megleptelek Benneteket, most se tehetek másképpen.
Az első történet az eddigi ünnepi különszámokhoz kapcsolódik majd, és remélem, hogy végezni fogok vele, mert egyelőre a legnagyobb része csak fejben van meg. Új szemszögeket, és két régi-új szereplő történetét kapjátok majd, akik a fő történetben is léteznek, de a gondolataik eddig nem öltöttek testet. Mivel, mint már írtam a karácsonyi különszámokhoz kapcsolódnak a hangulatuk is ahhoz illeszkedik majd. Az események ez esetben se jelennek meg a későbbiekben ilyen formában a Páratlan Páros fejezeteiben.
A második… hát, az valami más. Az már kis hijján készen van, és bevallom őszintén nagyon kíváncsi vagyok, hogyan reagáltok majd. Nem kapcsolódik semmihez, azt hiszem már a címe is eléggé beszédes. „Történhetett volna így is…”

Ennyi lett volna. Nagyon kell küzdenem, hogy valóban tartsam magam az elhatározásomhoz, és ne most azonnal posztoljam ki a kis irományom. Izgatott vagyok. És akkor viszlát, 24-én.


Dicta


11 megjegyzés:

  1. szia ez csodás hogy jól vagy teljesen örülök neki én tudtam hogy elég erős és kitartó vagy
    várom a folytatást bármikor érkezzen is
    puszy
    Ui: ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK neked és a családodnak is

    VálaszTörlés
  2. Drága Dicta!

    Nagyon örülök adtál valami hogy életjelet magadról. Sajnálom hogy nem írtan eddig de úgy gondoltam hogy lehet hogy tolakodásnak esetleg sürgetésnek gondolnád az üzenetemet. :)
    Ennek ellenére hetente felnéztem az oldaladra hátha találok rólad valamit (még ha csak egy kicsit is).
    Nagyon örülök hogy úgy érzed most már tudsz írni de fontos hogy ne sürgesd magad és ha úgy érzed ne kényszerítsd magad az írásra!!!! :)
    ( De azért remélem hamarosan fogsz írni.)

    szeretettel Annamé

    UÍ.: Gyógyulgass és vigyázz magadra

    VálaszTörlés
  3. ÚÍ 2.: kellemes karácsonyi ünnepeket!kívánok

    Annamé

    VálaszTörlés
  4. Üdv újra köztünk drága Dicta :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy újra itt vagy. :)

    VálaszTörlés
  6. örülök hogy ujra irsz és megjöttél!

    VálaszTörlés
  7. Drága Dicta,

    Én szerintem még egyike vagyok az első olvasóidnak... :)
    mindenkinek szüksége van néha egy kis "eltűnésre", de egy biztos: akik azután és ott lesznek, ők azok akikre igazán lehet számítani. és mi itt vagyunk még mindig :)
    bevallom elég rég nem néztem már rá a blogodra (sőt anno nyáron is ugye hanyagoltam az olvasást odakint a szereplőink hazájában, ahonnan idén most mát tuti hazahozom magunknak Kellant! :D ), de most valami isteni megérzés gyanánt bepötyögtelek a keresőbe és lám-lám. Dicta visszatér! :)
    Üdv újra itt!

    puszi, Detty

    VálaszTörlés
  8. Szia :)
    Örülök, hogy kezdesz helyrerázódni, annak is, hogy újra adsz magadról életjelet. Amikor tehettem mindig benéztem és most először azt hitem rosszul látok, de ennek nagyon örülök. A zumbával ne aggódj, hogy nagyon elfáradsz nyugi én is aki "egészséges" vagyok is lefárasztott nagyon- és még a nappali összes benntartózkodó berendezésit is sikerült majdnem összetörnöm -.
    Nagyon erős vagy és csodálom a kitartásod. Csak így tovább, vigyázz magadra. :)

    puszi

    Titti

    VálaszTörlés
  9. Szia Dicta! Nagyon örülök, hogy visszatértél, nagyon hiányzott a történeted! Be kell valljam, hogy kicsit már elvesztettem a történet fonalát, úgyhogy újra kell olvassam az utolsó fejezeteket, hogy visszajöjjenek az emlékek! :)
    Nagyon várom már az ünnepi történetet, mert azok mindig nagyon jól sikerülnek Neked!
    Sok sikert, és kitartást! Vigyázz magadra!
    Puszi,
    Rebeka

    VálaszTörlés
  10. Szia, Dicta! :D
    Várjuk ám a karácsonyt. ;)
    Jó írást, épülgetést, zumbázást, lelkizést, stb., stb.! :D
    És akkor 24.-én...
    Rose

    U.i.: Bocsi, hogy...
    a) Nem írtam semmit.
    b) Csak most vettem észre az új bejegyzést. :$

    VálaszTörlés
  11. Sziaa!

    Hihetetlenül örülök, hogy most már jól vagy!
    Sajnálom, hogy csak most írtam, de csak most kerültem gép közelbe.:(
    Mindkét történetre nagyon kíváncsi vagyok, de ha őszinte akarok lenni, akkor az eredeti történet folytatására jobban "éhezek". :$ :DD
    Na de akkor most már neki állok a történet olvasásának, csak gyorsan akartam még ide is írni néhány sort.:)

    Mónii.:)

    Ui.: Utólag is nagyon boldog karácsonyt, előre pedig jó szilvesztert!:DD (addig még úgyis írni fogok.:P)

    VálaszTörlés