2012. március 27., kedd

Sziasztok!

Bevallom halvány sejtésem sincs miért szórakozik velem a blogger, de most újra próbálkozom. Tegnap, még jó volt, mára meg eltűnt a fejezet. Nem értem?!
Illetve egy lehetséges magyarázatom van, mégpedig, hogy valaki más is úgy érezte, ahogy én, mégpedig, hogy ez a rész kimondhatatlanul szarul sikerült. Úgyhogy miután ma felléptem és nyomár se találtam úgy éreztem ez égi jel, és átírtam. Nem minden részét, kb egyharmadában csak kisebb javításokat eszközöltem, de a többinek menni kellett. Még most se vagyok 100 százalékosan elégedett, de egy fokkal jobb.


Úgyhogy üzenem mindenkinek akinek tegnap sikerült elolvasnia, hogy vágjon bele újra.
Dicta.


Ui. : És akkor holnap is jövök, bár a dolgok jelen állása szerint ez lehet, hogy nem ígéret, hanem sokkal inkább fenyegetés.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése