2011. november 18., péntek

Sziasztok!

Drága kedves aranyos olvasóim. Elfelejtettem, hogy ma csajos estém van. Ha a barátnőm, akihez véletlen tévedtem ide nem figyelmeztett ki is ment volna a fejemből, hogy moziba megyünk. Igen Breaking Dawn part1 :) Utána valószínűleg egy kellemes kis bár, aztán ki tudja mit hoz a jövő...
Viszont haza már nem fogok menni előtte, így a friss felrakása ezen ok miatt ma elmarad. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy még nem másoltam át a laptopomról a bloggerbe, ezért innen nem tudom közzétenni.
NAGYON-NAGYON-NAGYON SAJNÁLOM!!!
De ígérem, ha emberi időben érek haza még ma éjjel megteszem. Vagy holnap hajnalban mindenképpen, úgyis hatkor kelek.


Dicta

2 megjegyzés:

  1. Kérünk majd élménybeszámolót a filmről :) Én legalábbis biztos :)
    Ilyet elfelejteni... :D
    Sok puszi,
    Lylia

    VálaszTörlés
  2. Jó szórakozást! Vagyis már így utólag lassan...
    Üdv: Hajni

    VálaszTörlés